Objave za medije

Maria Laura Garcia – Predavač na 17. PRO PR konferenciji

Maria Laura Garcia, President of FIBEP World Media Intelligence Association

María Laura García je predsjednica i osnivač GlobalNews® grupe, organizacije koja je stvorena za prikupljanje svih informacija koje proizvode mediji u Latinskoj Americi. Osnovana je 1998. godine i pokriva 17 zemalja iz svojih 10 kancelarija, GlobalNews®Group je postao glavni izvor praćenja medija u Latinskoj Americi.

GlobalNews® Grupa je primila više nagrada i…

Postizanje veće transparentnosti političkim oglasima u 2019. godini

Dok teku pripreme za velike izbore širom svijeta ove godine, nastavlja se fokusiranje na spriječavanje stranih uplitanja.

Radi se na nadovezivanju na političke napore u pogledu transparentnosti koja su pokrenuta u SAD-u, Velikoj Britaniji i Brazilu. Politički oglašivači u ovim zemljama moraju potvrditi svoj identitet i lokaciju prije nego što mogu prikazivati oglase, a njihovi oglasi se čuvaju u javnoj biblioteci…

Domagoj Perković – Predavač na 17. PRO PR konferenciji

Managing Director at Nepted

Sa 10 godina domaćeg i međunarodnog iskustva, te pola decenije na vodećoj poziciji u razvoju poslovne strategije, promocije i digitalnog marketinga Vivas Grupe, Domagoj je proširio svoj entuzijazam i stekao znanje u sektoru informacione tehnologije. Prije tri godine osnovao je firmu za digitalni marketing i softverska rješenja.

U posljednje dvije decenije, digitalne tehnologije nastavljaju brzo rasti, a rast…

Dr. Takashi Inoue predavač na 17. PRO PR konferenciji

Dr. Inoue će u svojem predavanju objasniti njegove poglede na životni ciklus odnosa s javnošću.

Nakon što je objavljen službeni program PRO PR konferencije, tradicionalnog događaja koji se u regiji održava više od 17 godina, organizator je 17. prosinca objavio da je svoje sudjelovanje potvrdio i ugledni japanski komunikacijski stručnjak, dr. Takashi Inoue. Konferencija će se u nadolazećoj godini, od 10.…

PRESS CLIPPING EKSKLUZIVNI SPONZOR KNJIGE CREATIVE PORTFOLIO – THE BEST OF ADRIATIC ADVERTISING 2018

Kreativni portfolio 02 će, između ostalog, pokazati ko su kreativni timovi, a ko oglašivači koji premašuju dosadašnje standarde kada je u pitanju kreativnost komunikacijskih rješenja u našoj regiji.

Knjiga Kreativni portfolio, čije je prvo izdanje objavljeno u maju ove godine, predstavlja godišnji pregled najvećih kreativnih postignuća u oglašavanju u Adriatic regiji. U knjizi su predstavljeni svi radovi nagrađeni na nacionalnim i regionalnim…